Det nya hemstallet

Igår fick vi se en sneak peak på SSO's hemsida och Instagram. Nämligen den första bilden bilden vi fått se på det nya hemstallet!
 
Jag tycker att bilden ser jättefin ut! 
 
Jag hoppas att vi kommer att kunna hänga filtar på täckeshängaren, som en liten detalj bara. Eftersom att vi inte kan hänga saker på krokar eller liknande så är detta bara en detalj som skulle vara rolig att ha
 
Jag hoppas att garderoben är omgjord! Helst av allt skulle jag vilja att garderoben såg ut som galerian och att man även skulle kunna kunna sortera i t.e.x färger!
 
Jag älskar att det är hälften murad och hälften träd. Det är såå fint jag döööör!
 
Vatenhinken, hönätet, krubban ser så realistiskta och detaljrikta ut. Jag älskar det, jag väldigt svag för detaljer som man inte förväntar sig och detaljer i allmänhet. *-*
 
Jag undrar över det här med att dekorera. Hur kommer man kunna dekorera? Någon spegel, en blomma eller kanske en pall i någor hörn.
 
 
Men boxdörrarna? Jag älskar att det kommer komma boxar men jag vet inte om dörrarna. Jag kommer att vara för lat för att stänga dom så tillslut kommer det att bli helt kaos i mitt stall. Kanske boxdörrarna stängs av sig själva!
 
 
Så många frågor och såå lite svar. I slutet av 2016?! Ååå jag orkar inte vänta haha!
Jag är verkligen exalterad över att se det nya hemstallen!
 
//Zoe
 
 

Kommentarer:

1 Filippa Candlepie:

Den röda lilla saken är en krubba, som man kan ha kraftfoder och dylikt i! :)

Svar: Tack! Haha! Är inte riktigt någon häst-människa om man säger så! :)
summerweb.blogg.se

Kommentera här: