Nya Frieserhästar

Idag hände det något, nya frieserhästar!
En uppdaterad model av den hästen som många har som favorit. Såklart så ville vi också se dom så här kommer lite bilder och åsikter.
Den nya hästen ser lite smutsig ut tycker jag fast ganska fin skuggning. Jag tycker verkligen att dom har lyckats bra med de senaste hästarna, men denna hästen är jag lite osäker på. Samtidigt som jag tycker att den är jättefin så stör jag mig lite på att svansen var så tjock och blank. Och ögonen, tycker att dom påminner lite om dockögon och jag tycker att dom var lite för vita! Även om ni inte förstår vad jag menar så ska ni veta att jag tittar väldigt noga på detaljer haha. 
Jag tycker att de nya animationerna är fantastiska av de lilla jag såg, och bara det att dom lyfter på hoven är...aa, jag har inga ord haha. ;)
På denna bilden ser vad jag menar, denna ser lite smutsig ut och har inte så många detaljer.
Men jag har väll inte så mycket mer att säga igentligen. Om jag sammanfattar det hela så tycker jag är dom var fina samtidigt så jag tyckte att svansen var lite för tjock och glansig. Dom har lyckats bra men vi får se om någon av de nya hästarna får flytta hem till mig.
 
Vad tyckte ni om de nya hästarna?
 
//Zoe
 
 

Kommentera här: