Vad är på gång?

För några veckor sen så upptäckte jag ett träd och en staty vid Courtney Summers. Jag var osäker på vad det var så jag sa det direkt till Leila och Maja. Vi stod där länge och försökte lista ut det, men ingen av oss kunde komma på vad det var. När jag var påväg till Dinodalen så såg jag även liknande staty och träd i Valedale vid en butik som heter "Aidee'ns rustkammare". Jag tänkte direkt tillbaka och ville skriva det här, men sanningen är att jag har ingen aning om vad som komme komma med detta, för jag tror inte att dom la in en mystisk staty och ett träd bara för en detalj haha!
Ser ni trädet och statyn. Tror inte att dom stälde ut det bara för att!
Jag är mest nyfiken på statyn. Vad föreställer den och vad betyder det. Det verkar ju vara en kvinna som han sinna händer på några ap/monster/flygande grejer.
Det ser ut som att statyerna sitter som apor och har stora frammtänder. Det ser även ut som att dom kan flyga.
På denna bilden ser ni att dom har nästan som vingar, och att dom nästan sitter lite på huk. 
Jag älskar att skriva och göra sånna här teori-inlägg typ. Det är så kul att läsa och kul att dela med sig av sina teorier. Jag tycker att det ser jättespänande ut och jag länktar tills det kommer, jag tror även att det kan ha något med huvudstoryn att göra!
 
Lämna era tankar i komentarerna!
 
//Zoe
 

Kommentera här: