Vad kommer att hända i framtiden?

Detta kan inehålla spoilers!
 
Ja, frågan är vad som kommer att hända i framtiden! Kommer vi få resa till Pandoria och rädda Anne? Kommer vi att någon gång få se hur Garnok ser ut? Jag har därför ridit runt i hela Jorvik för att visa mina teorier och hur tror att allt hänger ihop.
Något som jag undrar är hur Pandoria ser ut i SSO. Jag försökte ta lite bilder från den hemliga mötesplatsen för att kanske få en inblick i hur det ser ut!
 
 
 
Det ser ut som att det är träd och berg, ganska likt spelets landskap faktiskt! Som ni ser så är det berg och granar, sen ser man inte så mycket mera. 
 
(Bild från Esmeralda Silverforce! Länk i slutet av inlägget!)
I Starshine Lagacy så får vi följa med Anne in i Pandoria. Dessa statyer känns bekanta, ellerhur.
Det är för att dom är i Väktarnas dal! (Mer om det längre ner)
Jag tror defenitivt att vi kommer att få resa till Pandoria och rädda Anne!
Vad är detta? Vad håller dom på med på datorerna? En liten sneak peak på Pandoria kanske? Jag bara gissar eftersom att det är rosa-lila och ser kind of ut som på den hemliga mötesplatsen!
Men varför är det vatten framför alla, det är en fråga som jag inte ens kan tänka mig svaret på...
 
 
Jag tror att Pandoria är bakom denna grinden! Eller iaf något som relaterar till det. 
Vi har även fått en sneak peak på det nya designerna av Soulriderna och för att inte tala om att intervjun!
 
 
I intervjun så löd texten så här:
och i ett avsnitt av The Star Stable Show så fick vi även se detta!
 
När vi hjälpte till att rädda Lisa genom så sa hon att hon kände av Annes närvaro i Pandoria och att hon trodde att hon kanske också var där. Och i Jarls Gravvlav så ser vi även solens symbol...
Jag tror att hon kanske på något sätt är fast där inne, långt nere i det ljupa. När man reser till Dark Cores oljeplattform för första gången så säger dom att dom har gömt Anne där ingen kan hitta henne. Jag känner att Pandoria är lite för enkelt eftersom att Lisa också var gömd där, så dom kanske gömde Anne långt nere i djupet.
 
En annan grej som jag har lagt märke till är att Buck har kommit till SSO. Buck är Katjas bror.
 
Vi vet att Katja kommer att komma tillbaka eftersom att James fick mardrömmar om henne och Linda såg en vision, vi vet även att hon är tillbaka eftersom att vi har sett henne när vi reste tillbaka till oljeplattformen!
 
Men vad tror jag om Garnok? Ja du, det vet jag inte riktigt! Det ända jag vet är att han är någon bläckfisk liknande varelse som ligger på botten av havet! Vi vet även att Mörkerryttarna planerar att rädda Garnok och utföra en Mörkercermoni!
Okej, denna portalen är jag lite osäker på! Eftersom att jag inte har spelat SSL så vet jag inte vart denna portalen leder, kanske till Pandoria.
 
Nu vill jag prata lite om Väktarnas dal! När man kommer in där så ser man 4 statyer, förmodligen Soulrider hästarna. Men om man går lite närmare så ser vi även en bortsprängd staty. Föreställer det karaktärens häst?
 
Sen är det även en trappa bakom den. Är det kanske en väg upp till Pandoria. Jag vet inte men det kanske finns en möjlighet att man skulle kunna gå in till Pandoria genom en portal?
 

Jag vet inte riktigt vad jag ville få ut med detta inlägg, men kanske visa mina teorier! Detta inlägg var mest bilder och lite funderinger runt bilderna och de område som det är tagit på. 
 
Jag hoppas att detta inlägg kanske var lite kul att läsa.
 
Vissa bilder är lånade från monokerus.se  och Jorvikipedia!
 
Lämna era tankar i komentarerna!
 
//Zoe

Kommentera här: